Page 1 of 4

Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Sat Jan 07, 2017 10:14 pm
by DaN
d-syih.jpg
d-syih.jpg (66.53 KiB) Viewed 3887 times
d-mh.jpg
d-mh.jpg (68.24 KiB) Viewed 3887 times
d-sas.jpg
d-sas.jpg (75.83 KiB) Viewed 3887 times
The challange is on!

Re: Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Sat Jan 07, 2017 10:29 pm
by lunaboy
1) CROSSFIRE - See You In Hell
2) ACCEPT - Metal Heart
3) JUDAS PRIEST - Sin After Sin

Re: Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Sat Jan 07, 2017 10:51 pm
by DaN
lunaboy wrote:1) CROSSFIRE - See You In Hell
2) ACCEPT - Metal Heart
3) JUDAS PRIEST - Sin After Sin
Of course - though the main challenge is of course to come up with your own designs :wink:

Re: Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Sun Jan 08, 2017 7:24 am
by whiteravenmetal
Hahaha that's fucking cool,I wish I still had those blocks :I

Re: Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Sun Jan 08, 2017 2:14 pm
by DaN
d-04.jpg
d-04.jpg (94.38 KiB) Viewed 3828 times

Re: Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Sun Jan 08, 2017 2:17 pm
by Ernest Thesiger
Carrotbiter General.

Re: Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Sun Jan 08, 2017 3:16 pm
by DaN
d-05.jpg
d-05.jpg (76.37 KiB) Viewed 3823 times
Sorry, I just had to do it.

Re: Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Sun Jan 08, 2017 3:52 pm
by Priamos
Ha,ha...The best topic ever!!!! :lol:

Re: Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Sun Jan 08, 2017 10:12 pm
by DaN
This was easy..
d-06.jpg
d-06.jpg (61.75 KiB) Viewed 3785 times
This took some more figuring-out..
d-07.jpg
d-07.jpg (70.28 KiB) Viewed 3785 times

Re: Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Mon Jan 09, 2017 7:06 am
by ION BRITTON
Manilla Road? WTF? :lol:

Re: Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Mon Jan 09, 2017 7:51 am
by DaN
Yeah, I didn't have material for a third crystal but sometimes you need to stylize a bit.

Re: Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Mon Jan 09, 2017 12:50 pm
by Khnud
I'm on parental leave right now, I'm so gonna make a few of these of my own.

Re: Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Mon Jan 09, 2017 7:53 pm
by Lama
Fantastic! Laughed my ass off! Ahh...the few positive sides of parenthood...

Re: Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Mon Jan 09, 2017 9:06 pm
by omen of hate
Awesome !!!

Re: Classic Metal Sleeves - DUPLO Edition!

Posted: Tue Jan 10, 2017 9:25 am
by Noisenik
Awesome, indeed.

I can not get the first one from Sunday ...